حدیث روز

آموزشی ونرم افزار
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

تفاوت بین دیسک های DVD-R و DVD+R در چیست

                و                     

اگر سری به بازار بزنید و قصد خرید DVD خام داشته باشید . با انواع و اقسام مارک‌های مختلف DVD مواجه خواهید شد .اگر دقت کرده باشید بر روی تمامی دیسکها علاوه بر مدل و سرعت رایت عبارت DVD-R و یا DVD+R حک شده است .اما تا به حال هیج از خودتان سوال کرده اید که تفاوت بین دیسکهای DVD-R و DVD+R در چیست ؟ و کدام یک بهتر و مرغوب تر است ؟
DVD-R  DVD+r
پاسخ به این پرسش مطلبی است که امروز بدان خواهیم پرداخت
از سال ۱۹۹۶ که دیسکهای ذخیره اطلاعات با فرمتی به نام DVD وارد بازار شدند ، تاکنون پسوند های متعددی بر این فرمت اضافه شده که از جمله آنها می توان به پسوندهای -R,+R,-RW,+RW,+R DL اشاره کرد.
در واقع افزوده شدن این پسوند ها از زمانی آغاز شد که دیسکهای دی وی دی با قابلیت رایت کردن وارد بازار شدند.
متاسفانه بر خلاف سی دی ها ، استانداردهای متفاوتی برای ساخت یک دیسک دی وی دی وجود دارد و گوناگونی این استانداردها تا حدودی باعث سر درگمی مشتریان برای خرید دستگاهی مناسب می شود. در این مقاله می خواهیم این پسوند های متفاوت را برای شما رمز گشایی کنیم.



پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

امنیت در اینترنت وشبکه های ارتباطی

هر چند فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تسهیل در امر انتقال اطلاعات می شود، اما موضوع امنیت در تبادل اطلاعات همواره به عنوان یکی از اصول اساسی مطرح است. امنیت اطلاعات برای بخش مهمی از فعالان بخش فناوری اطلاعات تنها زمانی به عنوان یک موضوع حاد مطرح می شود که مشکلی در سیستم به وجود آید. در بیشتر مواقع این مشکلات باعث ضربه ای سنگین بر سیستم و یا به اطلاعات موجود در آن می شود.

اینترنت همواره از جهت های گوناگون مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرد اما واقعیت این است که این شبکه عظیم مانند هر اجتماع عادی انسانی دیگر در معرض تهدیدها و خطرها قرار دارد. از نفوذ داده های مخرب گرفته تا تخریب داده های سالم و برهم زدن نظم شبکه همه و همه تنها به یک مورد بستگی دارد و آن بحث امنیت اطلاعات در محیط اینترنت است. امروزه امنیت اطلاعات در زمینه اینترنت از یک بحث حاشیه ای به یک بحث ضروری مبدل شده است.

هر گونه خرید و فروش روی اینترنت و یا انتقال داده ها باید تحت یک کنترل امنیتی صورت گیرد. اگر امنیت شبکه برقرار نباشد، مزیت های فراوان آن نیز به خوبی حاصل نخواهد شد و تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران خاص، اطلاعات شخصی، اطلاعات عمومی و نشریات الکترونیک همه و همه در معرض دستکاری و سوء استفاده های مادی و معنوی قرار می گیرد.

هم چنین دستکاری اطلاعات - به عنوان زیربنای فکری ملت ها - توسط گروه های سازماندهی شده بین المللی، به نوعی مختل ساختن امنیت ملی و تهاجم علیه دولت ها و تهدیدی ملی محسوب می شود.

در ایران که بسیاری از نرم افزارهای پایه از قبیل سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی و اینترنتی، از طریق واسطه ها و شرکت های خارجی تهیه می شود، بیم نفوذ از طریق راه های مخفی وجود دارد. هم اکنون نیز بانک ها و بسیاری از نهادها و دستگاه های دیگر از طریق شبکه به فعالیت می پردازند، به همین دلیل جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در شبکه به صورت مسئله ای استراتژیک درآمده است که نپرداختن به آن باعث ایراد خساراتی خواهد شد. تجربیاتی نیز در همین زمینه وجود دارد که این موضوع را به طور کامل ثابت کرده است.

هویت مجازی

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
آپدیت آفلاین نود 32 تا 8 اسفند ماه 1389 - 5910- 20110227

آپدیت آفلاین نود 32 تا 8 اسفند ماه 1389 - 5910- 20110227

تقریبا همه افراد با آنتی ویروس قدرتمند و محبوب NOD32 آشنایی دارند. به تازگی ورژن 4 این آنتی ویروس به بازار آمده. خیلی از کاربران برای به روز رسانی این آنتی ویروس به مشکل بر می خورند. با استفاده از این برنامه مکمل شما عزیزان می توانید آنتی ویروس خود را تا تاریخ هشتم اسفند ماه 1389 - 5910- 20110227 بصورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت آپدیت کنید. آموزش آپدیت آفلاین در قسمت توضيحات آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید... نکته :برای دانلود بهترین و جدیدترین نسخه این نرم افزار و کرک آنتی ویروس نود به ادامه توضیحات بروید.

دریافت فایل برنامه ( 36.90 مگابایت ) ( 1852 بار دانلود شده )
http://www.rasekhoon.net/software//Software/download-5715.aspx
پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
مجموعه ای حرفه ای از کاملترین وبه روز ترین ابزار های کرک  Cracking

مجموعه ای حرفه ای از کاملترین و بروزترین ابزارهای کرک Cracking Kit 2012

مجموعه ای حرفه ای از کاملترین و بروزترین ابزارهای شکستن قفل نرم افزار ها به همراه توضیحاتی در مورد نحوه استفاده و شکستن قفل نرم افزارها را برای شما قرار داده ایم که این سری از برنامه ها برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان و در سایت راسخون ارائه شده است. راسخون مسئولیتی در قبال مخرب بودن این ابزار ها نم یپذیرد و دانلود این فایل ها به عنوان قبول این موضوع خواهد بود .

دریافت فایل برنامه ( 541.02 مگابایت ) ( 438 بار دانلود شده )
http://www.rasekhoon.net/software//Software/download-5683.aspx
پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


نابودی برنامه های جاسوسی ومخرب با Spy Emergency 2011 v8.0.905.0

نابودی برنامه های جاسوسی و مخرب با Spy Emergency 2011 v8.0.905.0

 

Spy Emergency 2011 v8.0.905.0 که از انتشار نگارش هفتم یا 2010 آن مدتی بیش نمی گذرد، نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید.

دریافت فایل برنامه ( 52.26 مگابایت ) ( 41 بار دانلود شده )
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5735.aspx

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

خطا در اینترنت بخش دوم

۷۰۰ . فرمان متصل به فایل INF . دستگاه بیش از حد طولانی می باشد .
۷۰۱ . دستگاه به یک میزان BPS پشتیبانی نشده توسط گرداننده com تغییر می یابد .
۷۰۲ . پاسخ دستگاه دریافت می گردد زمانی که هیچکس انتظار ندارد .
۷۰۳ . در فعالیت کنونی مشکلی ایجاد شده است .
۷۰۴ . شماره اشتباه callback .
705 . مشکل invalid auth state .
706 . Invalid auth state دچار مشکل می باشد .
۷۰۷ . علامت خطایاب . x. 25
708 . اعتبار حساب تمام شده است .

۷۰۹ . تغییر پسورد روی دامین با مشکل روبرو می باشد

    برای دیدن مابقی مطلب به ادامه  مطلب بروید

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

خطا در اینترنت بخش اول

۶۰۰ . اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمایید این خطا نمایش داده می شود .
۶۰۱ . راه انداز Port بی اعتبار می باشد .
۶۰۲ . Port هم اکنون باز می باشد برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازی نمود.
۶۰۳ . بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است .
۶۰۴ . اطلاعات نادرستی مشخص شده است .
۶۰۵ . نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند .
۶۰۶ . Port شناسایی نمی شود .
۶۰۷ . ثبت وقایع مربوط به مودم بی اعتبار می باشد .
۶۰۸ . راه انداز مودم نصب نشده است .
۶۰۹ . نوع راه انداز مودم شناسایی نشده است .
۶۱۰ . بافر ندارد .

۶۱۱٫ اطلاعات مسیر یابی غیر قابل دسترس می باشد .
۶۱۲ . مسیر درست را نمی تواند پیدا نماید .

    برای دیدن مابقی مطلب به ادامه  مطلب بروید

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال


چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

۸ راه گریز از تبهکاران اینترنتی

طبق آخرین آمارهای اعلام شده از موسسات جهانی بیش از 90 درصد پیامهایی که وارد پست الکترونیک کاربران می شود را هرزنامه ها تشکیل می دهند که تنها راه مقابله با این مسئله توجه به هشدارهای امنیتی متخصصان آگاه به امنیت اطلاعات و فرهنگسازی در این زمینه است.
به گزارش خبرنگار مهر، امروزه هرزنامه (اسپم) به پدیده ای بحرانی در دنیای اینترنت و کاربران شبکه تبدیل شده که در کشور ما با توجه به جدید بودن بحث جرائم رایانه ای، این هرزنامه ها نادیده گرفته می شود و کاربران توجه زیادی به آن ندارند.
پیشرفت چشمگیر هکرها و جاسوسان الکترونیک، امنیت رایانه‌ها، شبکه‌های رایانه ای و حتی اطلاعات محرمانه اشخاص و سازمانها را به مخاطره انداخته به طوری که گفته می شود در ایران به دلیل عدم آشنایی و نبود آموزشهای مدون 50 تا 60 درصد سیستمها در خطر جاسوسی الکترونیک هستند.

    برای دیدن مابقی مطلب به ادامه  مطلب بروید

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, :: 12:18 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

آشنايی با مفاهيم NAT

آشنايی با مفاهيم NAT

قبل از اينكه نگاهي عميق به مقوله NAT داشته باشيم مي بايست بدانيم كه عملكرد NAT چگونه است. بسته به نوع استفاده ، NAT روشهاي پياده سازي مختلفي دارد ولي همه آنها داراي يك مفهوم مي باشند.

NAT بسيار متداول شده تا آنجايي كه در قابليت پشتيباني از آن در اكثر دستگاه ها نظير router, firewall و... قرارداده شده است ويا حداقل يك نوع از اين تكنولوژي را پشتيباني مي كنند.

NAT تنها مختص شبكه هايي كه به اينترنت متصل هستند محدود نمي شوند ،بلكه شما از اين تكنولوژي مي توانيد بين شبكه هاي محلي خود نيز استفاده كنيد ولي چون اكثر سازمانها درجهت ارتباط با اينترنت از اين روش استفاده مي كنند ما نيز به بررسي همين نوع استفاده مي پردازيم.


برای خواندن ادامه متن به ادامه مطلب بروید .

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


شنبه 16 مهر 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

فیس بوک با زندگی شما چـه می کند؟

شبکه و اینترنت | فیس بوک با زندگی شما چـه می کند؟ سه سال پیش که فیس بوک درکار نبود، آیا خانواده ها، به خوشی و صمیمیت در کنار هم زندگی می کردند؟ آیا شام خوشمزه تری در سفره ها نبود؟ اصلا زوج هایی که اکنون در خانه، شخص سومی به نام فیس بوک دارند، سه چهار سال پیش زیر یک سقف زندگی می کردند؟
 

اگر آمارهای طلاق و اختلافات خانوادگی در کشورهای اروپایی را نگاه کنید، جلوی درصد بزرگی از آنها نوشته شده: «متهم؛ فیس بوک». شبکه اجتماعی که نوع مراودات را تغییر داده و پا را از لرزان کردن پایه های زندگی مشترک فراتر گذاشته، به فروپاشی خانواده رسیده است. این جمله یک توهم نیست، واقعا در انگلیس اعلام شده یک پنجم طلاق ها به فیس بوک ربط دارد که یک پای آن هم زنان هستند. یک وکیل امریکایی می گوید: «بیش از 90 درصد موارد طلاق این روزها، مربوط به فیس بوک و بقیه شبکه های اجتماعی است. اما چرا فیس بوک تا این حد روابط زن و شوهری را تغییر داده است؟

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 186899
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content