حدیث روز

آموزشی ونرم افزار
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
شنبه 16 مهر 1390برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

حقایق خطراتی درباره فیس بوک

اخبار اینترنت | حقایق خطراتی درباره فیس بوک طبق مقرراتی که حین ثبت نام در فیس بوک پذیرفته اید، «فیس بوک مالک تمامی اطلاعاتی است که در اختیار آن می گذارید» و از این رو می تواند هرگونه که صلاح می بیند، از آنها استفاده کند.
 

برای مثال فیس بوک می تواند اطلاعات شما را به سازمان های مختلف بفروشد، عکس های شما را منتشر کند یا ایده های تجاری تان را استفاده کند و این کار از نظر قانونی هیچ منعی ندارد.

این امر ممکن است هم اکنون برای شما بی اهمیت جلوه کند، ولی ارزش این اطلاعات را در بیست سال آینده در نظر بگیرید: زمانی که موقعیتی مهم از نظر سیاسی/اجتماعی/ اقتصادی دارید و یک جمله یا عکس از شما در جوانی می تواند اعتبار شما را از بین ببرد.

یا به زمانی فکر کنید که در یک معامله سیاسی، که معمولا مردم در آن ضرر می بینند، اکانت های کاربران مخالف یک دولت به آن دولت فروخته شود.

حقایق خطراتی درباره فیس بوک

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

طراح سایت های فلش با A4DeskPro Flash Website Builder v5.80

طراح سایت های فلش با A4DeskPro Flash Website Builder v5.80 A4DeskPro Flash Website Builder یکی از نرم افزارهای طراحی است که به راحتی می توان بدون هیچ گونه کدنویسی خاصی اما با کمی دقت و سلیقه کامل ترین سایت های فلش را طراحی نمود.به راحتی می توان انیمیشن های فلش را طراحی کرد و برروی صفحات وب پیاده نمود ؛ همه گزینه های مورد نیاز برای طراحی یک سایت فلش در این ابزار گنجانده شده است البته نه فقط سایت های فلش بلکه می توان چیزی شبیه به اتوران ها یا حتی اسلایدشوهای فلش را هم با این محصول طراحی کرد. استفاده از انواع Object ها در طراحی ، سازگاری با فرمت های مختلف ، سازگاری با استانداردها ، امکان طراحی گالری عکس به صورت فلش ، استفاده از موزیک ها در طراحی ، ساخت بخشی از یک سایت به صورت فلش مانند منو ها و بسیاری گزینه های دیگر

برای دانلود به ادامه مطلب بروید و فقط برای اعضاءمحترم وبلاگ قابل دیدن می باشد

  

 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 21:12 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
آشنائي با جرايم سايبر
آشنائي با جرايم سايبر

اگر بطور منظم به مطالعه نشريات IT مي پردازيد، احتمالاً همين حالا چيزهاي زيادي را درباره موضوع هک مي دانيد. اما آيا مي دانيد که چه تفاوتي مابين جرايم سنتي و جرايم سايبر (Cybercrime) وجود دارد؟ آيا مي دانيد که چه حوزه هايي بيشترين جذابيت را براي اينگونه جرايم دارند؟ در مورد اين که چرا يک هيچ چيزي در رابطه با يک آدرس IP امن نيست و اينکه چرا اقدامات متقابل سنتي نظير فايروال ها، آنتي ويروس ها و سيستم هاي تشخيص نفوذ با ناکامي مواجه مي شوند، چه مي دانيد؟ آيا مي خواهيد شيوه هاي جديدي را براي دفاع پيشگيرانه در برابر حملات بياموزيد؟ در اين صورت، مقاله مناسبي را براي مطالعه انتخاب کرده ايد.
پيش از هر چيز، اجازه بدهيد صحبت را با يک درک مقدماتي از جرايم سنتي در مقابل جرايم سايبر آغاز کنيم. شيوه هاي جرم موازي مابين جرايم دنياي واقعي و نمونه هاي ديجيتال آنها که توسط پروتکل هاي اينترنتي از جمله وب جهان گستر امکانپذير شده اند، وجود دارند

 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


در فضاي سايبر با چه خطراتي مواجه هستيم


در فضاي سايبر با چه خطراتي مواجه هستيم

در اين مقاله قصد داريم شما را با خطراتي از قبيل استراق سمع، دوربين هاي وب، ISPهاي جاسوس و پي سي هاي سمي که صنعت IT از شما پنهان مي کند و کارهايي که شما مي توانيد در مقابل آنها انجام دهيد، آشنا کنيم.
خطرات مذکور از کجا مي توانند نشأت گيرند؟ گوگل، توليد کنندگان محصولات IT، کارفرماي شما، سرويس دهنده ي خدمات بي سيم، هاليوود يا عمو سام هر کدام يک منبع خطر محسوب مي شوند. آن ها چه چيزهايي را نمي خواهند شما بدانيد؟ اين که تلفن و وب کم شما ممکن است جاسوسي شما را بکنند. و اين موارد فقط براي تازه کارها است. اما نااميد نشويد. براي هر راز کوچکي که در اين جا به آن خواهيم پرداخت، راه حلي فراهم نموده يا يک روش سريع و کارآمد براي فائق آمدن بر آن مشکل ارائه خواهيم کرد (البته اگر راه حلي وجود داشته باشد). اگر بدانيد چکار بکنيد نبايد يک قرباني باشيد. فقط به خاطر داشته باشيد: به شما هشدار داده شده بود.
 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


هکرها و خطراتي که براي ما ايجاد مي کنند


هکرها و خطراتي که براي ما ايجاد مي کنند

براي اجراي يک حمله ي موفقيت آميز در برابر يک سزامان، فرد متجاوز بايد ابتدا يک فرآيند اکتشافي را بمنظور جمع آوري اطلاعات در مورد سازمان مذکور ترتيب دهد. بسياري از روش هاي سنتي جمع آوري داده ها مثل dumpster diving (جستجو در زباله ها) و جستجو در بانک هاي اطلاعاتي عمومي و مراجعه به موتورهاي جستجو هنوز کار مي کنند. اگرچه امروزه روش هاي جديد که بر جمع آوري اطلاعات از فناوري هايي مثل شبکه هاي اجتماعي متکي هستند، متداول تر است.
ما در اين مقاله به بررسي روش هاي آزمون نفوذ به شبکه مي پردازيم: علم آزمايش کامپيوترها و شبکه هاي شما براي يافتن آسيب پذيري ها و بستن حفره هائي که کشف مي کنيد، پيش از آنکه نفوذگران بدخواه، شانس بهره برداري از آنها را پيدا کنند.
عليرغم آنکه «Ethical» واژه اي است که غالباً بيش از حد مورد استفاده قرار مي گيرد و سوء تعبيرهاي فراواني از آن وجود دارند، اما تعريفي از آن که با محتواي اين مقاله و تکنيک هاي پيشرفته آزمون هاي امنيتي که به بررسي آنها خواهيم پرداخت، عبارت است از: «انطباق با استانداردهاي رفتاري يک گروه يا حرفه ي معين».
 


 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


چگونه يک آزمون قانوني نفوذ به شبکه را ترتيب دهيم (3)
چگونه يک آزمون قانوني نفوذ به شبکه را ترتيب دهيم (3)


 تعريف استانداردهاي آزمون نفوذ
 

يک قطع ارتباط و يا اشتباه کوچک در طول آزمايش هاي هک اخلاقي شما، مي تواند سيستم هاي تحت آزمون را به سقوط بکشاند. هيچکس نمي خواهد که با چنين وضعيتي مواجه شود. براي جلوگيري از حوادث ناگوار، استانداردهايي را براي آزمايش هاي خود تهيه کرده و مستند نمائيد.اين استانداردها بايد شامل موارد زير باشند:
- زمان انجام آزمايش ها، به همراه خط زماني کلي آنها
- آزمايش هايي که انجام خواهند شد
- سطح آشنايي که شما از قبل نسبت به سيستم ها بدست آورده ايد
- نحوه انجام آزمايش ها و آدرس هاي IP مورد استفاده براي اين منظور (اگر آزمايش ها بر روي اينترنت انجام مي شوند)
- کاري که در صورت کشف يک آسيب پذيري مهم انجام مي دهيد.
 


 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


عنوان:چگونه يک ارتباط VPN براي دورکاري کارمندان ايجاد کنيم
چگونه يک ارتباط VPN براي دورکاري کارمندان ايجاد کنيم

امروزه ديگر حمل حجم عظيمي از داده ها توسط کاربران سوژه فيلمهاي علمي- تخيلي نيست، بلکه مدتهاست که تحقق پيدا کرده است. ما بطور روزمره از قطعات ذخيره سازي موبايل، نظير درايو ديسک سخت خارجي و حافظه هايUSB Flash استفاده مي نماييم. اين واحدهاي ذخيره سازي به ما امکان مي دهند تا داده ها را براحتي انتقال داده و در هر مکان و زماني که به آنها نياز پيدا مي کنيم، آنها را در اختيار داشته باشيم.
با اينحال، صرفنظر از اينکه شيوه مذکور براي حمل ونقل داده ها تا چه اندازه مي تواند راحت باشد، وقتي فراموش مي کنيم که پيش از ترک محل کارمان از داده هاي مورد نيازمان کپي تهيه کنيم ديگر اين قابليت چندان مفيد فايده نخواهد بود. وقتي چنين اتفاقي مي افتد ،داده هاي موبايل ما بطور ناگهاني بلااستفاده مي شوند. علاوه بر خطاهاي انساني، سناريوهاي ديگري نيز وجود دارند که تحت آنها يک مجموعه از داده هاي موبايل مي توانند با نياز به دسترسي به مجموعه معيني از داده ها از هر مکان دلخواه انطباق نداشته باشند. براي مثال، اين وضعيت زماني پيش مي آيد که شما مي خواهيد به داده هاي ذخيره شده در يک سرور بانک اطلاعاتي دسترسي پيدا کنيد و يا زماني که کاربر از پيش نمي داند در يک وضعيت خاص، نيازمند دسترسي به چه داده هايي خواهد بود.


 


 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
10 ابزار پنهان ويندوز
10 ابزار پنهان ويندوز

اگر براي مدتي يک کامپيوتر در اختيار داشته باشيد،احتمالاً متوجه اين نکته مي شويد که ويندوز به همراه تعداد زيادي ابزار مفيد ارائه مي شود. شما احتمالاً با استفاده از ماشين حساب محاسبات خود را انجام داده ايد، با استفاده از Backup از فايل هاي تان محافظت کرده ايد و حتي با به کارگيري Resuorce Monitor ويندوز 7 توانايي هاي سيستم تان را اندازه گيري کرده ايد.
اگرچه احتمال اين وجود دارد که در مواقعي کامپيوتر شما با اشکالاتي مواجه شده باشد و شما از در اختيار داشتن ابزار لازم براي برطرف نمودن اين اشکالات اطمينان نداشته ايد. ويندوز و برنامه هاي کاربردي که بر روي آن اجرا مي شوند مي توانند کند شوند، براي شان اشکال ايجاد شود يا فقط به شکلي غريب کار کنند و حتي باعث تعجب کاربران حرفه اي شوند. اما تمام ابزار ويندوز واضح و روشن نيستند.


 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
نسل جدید لینوکس رده حامل
نسل جدید لینوکس رده حامل


 علم الکترونیک و کامپیوتر
 

برای راه اندازی ترافیک VoIP، سرورهای کاربردی باید قابلیت اطمینان رده حامل را فراهم سازند که دسترس پذیری بالای خدمات را تضمین نماید (99.999% uptime «پریود زمانی که در طول آن یک سیستم فعال است و صحیح عمل می کند» یا بهتر). این سیستم ها همچنین باید در سطحی باشند که توانایی اداره ی صدها هزار مکالمه را داشته باشند و کیفیت بالای گفتاری و کارآیی قابل پیش بینی را فراهم آورند. همچنان که فراهم کنندگان تجهیزات معماری های پلاتفرم اختصاصی به محیط های نرم افزاری باز و معماری های پلاتفرم محصولات تجاری با تولید انبوه (COTS) مهاجرت می نمایند صنعت ارتباطات دستخوش تحولات عظیمی می گردد. به نرم افزارهای باز و سخت افزارهای COTS به عنوان ابزارهایی برای گسترش سریع سرویس های جدید صوت و داده نگریسته می شود، آنها در حالی که هزینه های سرمایه ای و هزینه های عملیاتی را حذف می نمایند، فراهم کنندگان تجهیزات را قادر می سازند که رقابتی و سودآور باقی بمانند

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی
  بيش از 50 نوع از کليد هاي ميانبر در ويندوز XP
بيش از 50 نوع از کليد هاي ميانبر در ويندوز XP

 در صورتي که دوست داريد تا با سرعت بيشتري با کامپيوتر کار کنيد و خود را حرفه اي تر نشان دهيد ترفندي فوق العاده را براي شما در نظر گرفته ايم. قصد داريم تا بيش از 200 کليد ميان بر در محيط ويندوز را به شما معرفي کنيم که با استفاده از آنها ميتوانيد به طور کامل کارهايي که ميتوانيد با موس انجام دهيد را با کيبورد شبيه سازي کنيد. 
 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 186943
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content